Hoe lang duurt een reparatie?
In de meeste gevallen duurt een reparatie 30 minuten.
Er zijn echter gevallen waar we iets langer mee bezig zijn.
Voor ons en natuurlijk ook voor u is het belangrijk dat het toestel weer perfect gaat functioneren.
Welke merken repareren jullie?
Mobi-Fix repareert voornamelijk het merk Apple en Samsung.
Voor overige merken kunt u ons een mailtje sturen.
Krijg ik garantie op de reparatie?
Mobi-Fix verleent een garantietermijn van 3 maanden.
Worden er originele onderdelen gebruikt?
Mobi-Fix gebruikt voor Samsung toestellen uitsluitend originele onderdelen.
In het geval van Apple toestellen is dit wat ingewikkelder.
Apple verkoopt namelijk geen onderdelen aan derden.
De onderdelen die Mobi-Fix voor Apple toestellen gebruikt is niet van origineel te onderscheiden.
De productie vindt zelfs plaats in dezelfde fabriek.
Wat als mijn toestel niet gerepareerd kan worden?
Indien de reparateur vaststelt dat uw toestel niet gerepareerd kan worden, zal dit verteld worden.
In dit geval brengen wij geen enkele kosten in rekening, ook geen onderzoekskosten.
Mobi-Fix hanteert namelijk het no cure, no pay beleid.
U kunt in dit geval wel informeren naar een tweedehands toestel.
Wat als de reparateur tijdens de reparatie een ander defect aan mijn toestel ondekt?
Als tijdens de reparatie een ander defect wordt geconstateerd, dan zal de extra kosten door de reparateur doorgegeven worden, nadat u daarmee akkoord gaat zal de reparatie voltooid worden.
Hoe kan ik betalen?
U kunt bij ons pinnen en contant betalen.
Betalingen worden uitsluitend afgerond na het uitvoeren van de reparatie.
Kan ik mijn factuur terugvinden op mijn account?
Helaas is het niet mogelijk om uw factuur terug te vinden via uw account. Na het afronden van de betaling sturen wij de factuur per mail.
Krijg ik een factuur na de reparatie?
Na de reparatie zullen wij een factuur opstellen en deze per mail naar u versturen.
Hoe kan ik een afspraak maken?
Een afspraak kan gemaakt worden via onze afsprakensysteem. Wilt u zo vriendelijk zijn om daarbij een telefoon nummer aan te geven waar u het beste op bereikbaar bent. Gelieve de klacht(en) zo uitgebreid mogelijk toelichten.
Is mijn toestel altijd binnen 1 uur klaar?
Ondanks dat wij streven om alle reparaties binnen de afgesproken tijd af te krijgen, komt het incidenteel voor dat dit ons niet lukt.
Wij vragen u in zulke gevallen om geduld en begrip en doen ons uiterst best om uw toestel zo spoedig mogelijk te repareren.
Hoe gaan jullie met mijn persoonlijk gegevens om?
In sommige gevallen hebben wij uw toegangscode of inloggegevens nodig. Dit wordt uitsluitend gebruikt om het toestel te testen.
Behoud ik mijn gegevens na reparatie?
Ja. In tegenstelling tot het beleid dat de meeste reparatiecentra hanteren, garanderen wij dat uw gegevens niet zullen lijden onder de reparatie. Mocht dit anders zijn dan zal Mobi-Fix dit altijd eerst bespreken met u.
Wordt de reparatie door Phonehouse uitgevoerd?
Mobi-Fix is een Shop-in-Shop reparatiebedrijf gevestigd in Phone House Nunspeet.
De reparaties worden uitgevoerd buiten Phone House om.
Worden er onderzoekskosten gerekend?
Nee, bij Mobi-Fix betaalt u geen onderzoekskosten.
jgfhug